Ik heb een pakket via Post.nl verstuurd naar een DHL-punt, is dat een probleem?

Ik verstuurde een pakket naar een DHL-punt, in plaats van via DHL heb ik het via Postnl gedaan.

een week geleden
tinus1969
een week geleden
En PostNl heeft dat aangenomen?
gast111251
een week geleden
PostNL heeft het aangenomen, inderdaad.
tinus1969
een week geleden
Dus er stond een kloppend adres op. Dus komt het aan op dat adres. Dat is het fysieke adres van dat DHL punt?
gast111251
een week geleden
Dat is het fysieke adres, klopt
tinus1969
een week geleden
Dan komt het aan op dat DHL punt, waar ze er niets mee kunnen. Hopen dat ze het pakket terug sturen.

Geef als eerste antwoord